A Yettel és a Demján Sándor Program – Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja pályázatnak köszönhetően újabb magyar kisvállalkozás lépett be a digitális térbe: a több mint harmincéves, Kopasz László egyéni vállalkozó által működtetett Gasztro-Kopasz Nagykereskedés ma már saját weboldalon szolgálja ki partnereit. A Demján Sándor Program célja, hogy a hazai kis- és mikrovállalkozásokat felkészítse a digitális jelenlétre – teljes körű, költségmentes támogatással. A program részeként a Gasztro-Kopasz új, informatív weboldala lehetővé teszi a partnerek számára az információk egyszerű, célzott elérését.
Több mint harminc éve látja el a magyar vendéglátóipart kiváló minőségű élelmiszer-alapanyagokkal a Gasztro-Kopasz Nagykereskedés. Az 1992-ben alapított vállalkozás hosszú évek óta stabil szereplője a hazai piacnak: ügyfelei között büfék, éttermek, szállodák, közétkeztetési szereplők is megtalálhatók. A cég egyedi értéke abban rejlik, hogy ötvözi a nagykereskedelemben megszerzett évtizedes tapasztalatot a folyamatos alkalmazkodással és modern üzleti gondolkodással. Most pedig új korszak kezdődött: a Gasztro-Kopasz Nagykereskedés a Demján Sándor Program keretében digitálisan is megújult.
A vállalkozás vezetője korábban egy állami nagykereskedelmi cégnél dolgozott, ahol nyolc éven át mélyítette el ismereteit az élelmiszer-kereskedelem világáról. A rendszerváltás idején, 1992 novemberében döntött úgy, hogy önálló útra lép – és megalapította saját cégét. Azóta a Gasztro-Kopasz a szegmens egyik elismert szereplőjévé vált, ahol a megbízhatóság, a rugalmasság és a vevőközpontúság kéz a kézben járnak.
„A vállalkozásunk alapját a folytonosság és a partneri gondolkodás adja. Három évtized alatt számos kihívással találkoztunk, de mindig az vezérelt, hogyan tudjuk jobban, gyorsabban, átláthatóbban kiszolgálni partnereinket” – fogalmazott Kopasz László, a Gasztro-Kopasz Nagykereskedés alapítója.
Online térben is erős jelenlét
A Gasztro-Kopasz legfrissebb fejlesztése egy informatív, modern weboldal, amely megkönnyíti partnereik számára a rendelésleadást és a kommunikációt. A cél nemcsak egy szebb webes jelenlét volt, hanem egy valódi üzletfejlesztési eszköz létrehozása és ehhez a Yettel támogatása a Demján Sándor Programon keresztül kulcsfontosságú volt.
Leskó László, a Yettel B2B Non-Core & Roaming Management Group Managere kiemelte: „A Gasztro-Kopasz tökéletes példája annak, hogy a hosszú távon gondolkodó, hagyományokra építő vállalkozások is profitálhatnak a digitális jelenlétből. A Yettel célja, hogy minden hazai KKV számára elérhetővé tegye a modern technológia eszközeit – egyszerűen, átláthatóan és támogatással.” A fejlesztés gördülékenyen zajlott, az új rendszer könnyen kezelhető, és minimális informatikai ismerettel is jól átlátható. A visszajelzések pozitívak – partnerek, ügyfelek egyaránt értékelik az új digitális felületet.
Fülöp Gábor, a Yettel üzleti értékesítési és marketing igazgatója hozzátette: „Egy korszerű, jól felépített weboldal már nem csupán egy névjegy, hanem valódi üzletfejlesztési eszköz. Az ilyen fejlesztések segítik a vállalkozásokat abban, hogy új ügyfeleket érjenek el, növeljék a hatékonyságot és versenyképesek maradjanak a digitális korszakban.”
Tervek és jövőkép: marketing, mesterséges intelligencia, új platformok
A Gasztro-Kopasz már most tervezi a közösségi média integrálását és online marketing kampányok indítását, hogy szélesebb körben is megszólíthassa ügyfeleit. Ehhez a Yettel olyan kimutatásokat tud biztosítani, amelyekkel pontosítani tudják marketing tevékenységeiket.
A látogatottság méréséhez Google Analytics integrációt eszközölnek, amelynek köszönhetően lehetőség van a látogatók viselkedésének elemzésére, a legnépszerűbb oldalak követésére, valamint különböző tevékenységek hatékonyságának mérésére. Minden weblapfejlesztés esetében, így a Gasztro-Kopasznál is SEO elő- és utóellenőrzés készül, mellyel visszamérhető, hogy a fejlesztés eredményeképpen a legelőkelőbb helyen jelenik meg az ügyfél weblapja a népszerű keresési oldalakon.
A vezetés hosszabb távon figyelemmel kíséri a mesterséges intelligencia fejlődését is – mint lehetséges üzletfejlesztési irányt. „Aki kimarad, az lemarad. A következő generációk már az online térből indulnak ki – fontos, hogy ott legyünk, ahol a jövő ügyfelei vannak” – hangsúlyozta a vállalkozás vezetője.
A Gasztro-Kopasz története egyértelmű bizonyíték arra, hogy a hagyomány és a digitalizáció nem kizárják, hanem erősítik egymást és hogy a jövő sikeres vállalkozásai azok lesznek, akik mernek nyitni az új technológiák felé.
Gyors hálózat, biztos alapok
A digitális jelenlét alapját a megbízható és gyors hálózati kapcsolat adja. A Yettel országszerte már több mint ezer bázisállomáson biztosít nagysebességű 5G szolgáltatást, hálózata pedig a szelessav.net országos átlagsebesség-mérése és az Ookla Speedtest Intelligence 2024 második féléves adatai alapján* Magyarország leggyorsabb mobilhálózata. Ez a technológiai háttér teszi lehetővé, hogy többek közt a hazai kisvállalkozások is magabiztosan léphessenek be a digitális korszakba.
* A szelessav.net oldalon jelenleg elérhető, és az Ookla Speedtest Intelligence 2024. második féléves adatai alapján. Az Ookla védjegyeit engedéllyel használjuk. További információ a hálózatunkról, lefedettségünkről: www.yettel.hu/halozat