Megdöbbentő szám: 125 ezer gombóc eladása után kezd nyereséges lenni egy kézműves fagyizó
A fagylalt ma már prémium termék, magas ára miatt az emberek odafigyelnek arra, hogy valóban jó minőségű, minőségi alapanyagú finomságot válasszanak. Az évtizedek óta kedvelt vanília, csoki, citrom mellett idén biztosan sok fagyizóban feltűnik a dubai csoki hideg gombóc formájában, a fitnesz életmód kedvelőinek a proteines fagyi, de lesznek különleges fagylaltdesszertek is.
A csokoládé, vanília, citrom, eper örök klasszikus, de a fagyizókban az emberek szívesen megkóstolják az új ízeket, kreatív kreációkat is –ezt tapasztalja a folyamatosan bővülő partnerhálózattal rendelkező, több mint másfél évtizede működő Manna Ice. Isteni finom! fagylaltgyár.
A fagylalt világában is léteznek trendek, így minden évben új és új ízek divatosak. 2024 nyarán újdonság volt a szilvás gombóc fagyi és zéró grapefruit, rendkívül kedvelt volt a sárkánygyümölcs és a fehér kávé – ez utóbbi most kap majd egy újabb csavart is: mogyorós fehércsokoládéval lesz gazdagítva. Idén a nemzetközi trendekhez igazodva jelenik meg egy új íz.
Dubai csoki – fagyiba álmodva, cukormentes, zabkeksz és protein fagyi – új ízek a nyárra
„Tavaly hazánkban is végigsöpört a dubai csoki hullám, így a fagylaltospultokban is megjelenik ez az íz. Olaszországban, a világ legnagyobb fagylaltipari kiállításán is tapasztalható volt, hogy a pisztácia igen népszerű lesz idén, jellemzően savanykásabb ízzel vagy málnával, fehércsokival kombinálva” – vetítette előre az idei nyár újdonságát és várhatóan nagy slágerét Pataky János a Manna Ice új ízeinek kreátora.
Egyre több ember szenved valamilyen táplálékallergiától, vagy intoleranciától, sokan pedig saját döntésük alapján zárnak ki valamilyen alapanyagot az étrendjükből. A tipikusan nyári finomságról azonban senkinek sem kell lemondania.
„Tovább bővítjük a cukormentes fagyik kínálatát, többek között lesz zéró vanília és citrom is. Az egészséges és vegán vonalat követve készítünk zabkeksz fagylaltot, dió és füge variegatóval – ez lekvárszerű, díszítő-és ízesítő öntet – és nyár közepére elkészül a fitneszéletmódot követők számára az alacsony kalóriatartalmú, fehérjében gazdag, vaníliás, csokoládés fagylalt is” – árulta el az újdonságokat Pataky János. Szólt arról is, hogy különlegességként jelennek meg a fagylaltdesszertek. Több ízben is kóstolhatják majd a vendégek azokat a több rétegből álló fagylaltkelyheket, amelyekbe a gombócokon kívül öntetek, gyümölcspürék, magvak is kerülnek.
Az évek óta jellemző, hogy a porok és aromák felhasználásával készült termékek visszaszorulnak. A fagylalt már drága termék, így a vásárlók jobban figyelnek arra, hogy minőségi terméket válasszanak. Így a természetes alapanyagok felhasználásával, valódi gyümölcsből és állati eredetű tejszínnel készített fagyik a keresettebbek.
Ötezer kiló nyalánkság értékesítése után válik nyereségessé egy fagyizó
A lehetőségeket, a hagyományos és az új ízeket a Manna Ice 2025-ös partner találkozóján is megismerhetik a vendéglátóhelyek, kávézók, cukrászdák, fagyizók tulajdonosai.
„A minden évben megrendezett, hagyományos rendezvényünkön az is a célunk, hogy népszerűsítsük a fagyit, hiszen most nincsen könnyű helyzetben ez a gasztronómiai ágazat”
Ma már rendkívül nagy befektetés helyben készíteni a fagyit. Elgondolkodtató adat, hogy ez a hideg ínyencség 125 ezer gombóc – ez mintegy ötezer kilogramm – értékesítésével válik nullás elszámolásúvá. Mindezek mellett fagyizót nyitni még mindig az egyik legkisebb kockázattal járó üzleti vállalkozás lehet, ha valaki külső partnerrel dolgozik együtt. A Manna Ice ebben segíti a vállalkozókat országszerte, hiszen ha megvan a forgalmas helyszín, nem szükséges nagy befektetés, hiszen a cég a fagylaltárúsító pultot és az eszközöket is biztosítja partnerei számára. Ezért is érdemes eljönni március 3.-án hétfőn a Gatland M0 Szigetszentmiklósi konferitermébe, mert ha most bárki fagyizót szeretne nyitni, új szakmában megtudhatja milyen költségekkel jár ez, illetve megismerheti az idei trendeket, hasznos tanácsokat kap, olyan szakemberektől akik már több mint negyedév szada vannak ebben az iparágban.
Minden évszak kedvelt étele: a lepény
Még mindig slágertermék a lepény. Nemcsak a fogyasztók vásárolják egyre többen, de a vendéglátósok életét is megkönnyíti ez a termék, hiszen kevés eszköz kell az elkészítéséhez és egy ember is könnyen ki tud szolgálni több vendéget. A lepény pár perc alatt megsül kontakt grillen, rostlapon vagy serpenyőben, így a vendégnek nem kell sokáig várnia az ételre. Újdonság, hogy már nemcsak az előre töltött, több mint 10 féle ízben kapható lepenyéket keresik a viszonteladók, vásárlók, de nem csak hazánkban, hanem a külföldi piacokon is egyre több üres lepény tésztát is forgalmazunk. Óriása előnye a terméknek a hosszú szavatossági idő mellett, hogy gyakorlatilag végtelen variációban elkészíthető, nemcsak nemzeti ízek szerint, de vallási illetve egyéb kívánalmaknak is könnyen meg tud felelni, a variációk száma végtelen, van olyan piac, amire gyártunk pl kaviárral töltött lepényt, de itthon is népszerű a pacalos lepény. – mondta el Korányi László kereskedelmi vezető, akit éppen a GULFOOD 2025-ös Dubaiban tartott rendezvényén értük el.
Hazánkban legnépszerűbb ízek közé tartozik a sajtos-sonkás és az extra lepény, amely a sajton és sonkán kívül még bacont, tejfölt, uborkát és lilahagymát tartalmaz, nagyon kedvelt a kolbászos, valamint chilis-marharagus, amely a neve ellenére inkább pikáns, mint csípős. A húsmentes lepények között népszerű a paradicsomos-mozzarellás és a parajos-fetás. Mindezeken kívül a teljesség igénye nélkül szerepel a kínálatunkban görög, valamint zöldfűszeres csirkés-, sült csirkemell sonkás lepény is. Gluténmentes változatban is kínálunk lepényeket, több ízben is.
A fagylalt ma már prémium termék, magas ára miatt az emberek odafigyelnek arra, hogy valóban jó minőségű, minőségi alapanyagú finomságot válasszanak. Az évtizedek óta kedvelt vanília, csoki, citrom mellett idén biztosan sok fagyizóban feltűnik a dubai csoki hideg gombóc formájában, a fitnesz életmód kedvelőinek a proteines fagyi, de lesznek különleges fagylaltdesszertek is.
A csokoládé, vanília, citrom, eper örök klasszikus, de a fagyizókban az emberek szívesen megkóstolják az új ízeket, kreatív kreációkat is –ezt tapasztalja a folyamatosan bővülő partnerhálózattal rendelkező, több mint másfél évtizede működő Manna Ice. Isteni finom! fagylaltgyár.
A fagylalt világában is léteznek trendek, így minden évben új és új ízek divatosak. 2024 nyarán újdonság volt a szilvás gombóc fagyi és zéró grapefruit, rendkívül kedvelt volt a sárkánygyümölcs és a fehér kávé – ez utóbbi most kap majd egy újabb csavart is: mogyorós fehércsokoládéval lesz gazdagítva. Idén a nemzetközi trendekhez igazodva jelenik meg egy új íz.
Dubai csoki – fagyiba álmodva, cukormentes, zabkeksz és protein fagyi – új ízek a nyárra
„Tavaly hazánkban is végigsöpört a dubai csoki hullám, így a fagylaltospultokban is megjelenik ez az íz. Olaszországban, a világ legnagyobb fagylaltipari kiállításán is tapasztalható volt, hogy a pisztácia igen népszerű lesz idén, jellemzően savanykásabb ízzel vagy málnával, fehércsokival kombinálva” – vetítette előre az idei nyár újdonságát és várhatóan nagy slágerét Pataky János a Manna Ice új ízeinek kreátora.
Egyre több ember szenved valamilyen táplálékallergiától, vagy intoleranciától, sokan pedig saját döntésük alapján zárnak ki valamilyen alapanyagot az étrendjükből. A tipikusan nyári finomságról azonban senkinek sem kell lemondania.
„Tovább bővítjük a cukormentes fagyik kínálatát, többek között lesz zéró vanília és citrom is. Az egészséges és vegán vonalat követve készítünk zabkeksz fagylaltot, dió és füge variegatóval – ez lekvárszerű, díszítő-és ízesítő öntet – és nyár közepére elkészül a fitneszéletmódot követők számára az alacsony kalóriatartalmú, fehérjében gazdag, vaníliás, csokoládés fagylalt is” – árulta el az újdonságokat Pataky János. Szólt arról is, hogy különlegességként jelennek meg a fagylaltdesszertek. Több ízben is kóstolhatják majd a vendégek azokat a több rétegből álló fagylaltkelyheket, amelyekbe a gombócokon kívül öntetek, gyümölcspürék, magvak is kerülnek.
Az évek óta jellemző, hogy a porok és aromák felhasználásával készült termékek visszaszorulnak. A fagylalt már drága termék, így a vásárlók jobban figyelnek arra, hogy minőségi terméket válasszanak. Így a természetes alapanyagok felhasználásával, valódi gyümölcsből és állati eredetű tejszínnel készített fagyik a keresettebbek.
Ötezer kiló nyalánkság értékesítése után válik nyereségessé egy fagyizó
A lehetőségeket, a hagyományos és az új ízeket a Manna Ice 2025-ös partner találkozóján is megismerhetik a vendéglátóhelyek, kávézók, cukrászdák, fagyizók tulajdonosai.
„A minden évben megrendezett, hagyományos rendezvényünkön az is a célunk, hogy népszerűsítsük a fagyit, hiszen most nincsen könnyű helyzetben ez a gasztronómiai ágazat”
Ma már rendkívül nagy befektetés helyben készíteni a fagyit. Elgondolkodtató adat, hogy ez a hideg ínyencség 125 ezer gombóc – ez mintegy ötezer kilogramm – értékesítésével válik nullás elszámolásúvá. Mindezek mellett fagyizót nyitni még mindig az egyik legkisebb kockázattal járó üzleti vállalkozás lehet, ha valaki külső partnerrel dolgozik együtt. A Manna Ice ebben segíti a vállalkozókat országszerte, hiszen ha megvan a forgalmas helyszín, nem szükséges nagy befektetés, hiszen a cég a fagylaltárúsító pultot és az eszközöket is biztosítja partnerei számára. Ezért is érdemes eljönni március 3.-án hétfőn a Gatland M0 Szigetszentmiklósi konferitermébe, mert ha most bárki fagyizót szeretne nyitni, új szakmában megtudhatja milyen költségekkel jár ez, illetve megismerheti az idei trendeket, hasznos tanácsokat kap, olyan szakemberektől akik már több mint negyedév szada vannak ebben az iparágban.
Minden évszak kedvelt étele: a lepény
Még mindig slágertermék a lepény. Nemcsak a fogyasztók vásárolják egyre többen, de a vendéglátósok életét is megkönnyíti ez a termék, hiszen kevés eszköz kell az elkészítéséhez és egy ember is könnyen ki tud szolgálni több vendéget. A lepény pár perc alatt megsül kontakt grillen, rostlapon vagy serpenyőben, így a vendégnek nem kell sokáig várnia az ételre. Újdonság, hogy már nemcsak az előre töltött, több mint 10 féle ízben kapható lepenyéket keresik a viszonteladók, vásárlók, de nem csak hazánkban, hanem a külföldi piacokon is egyre több üres lepény tésztát is forgalmazunk. Óriása előnye a terméknek a hosszú szavatossági idő mellett, hogy gyakorlatilag végtelen variációban elkészíthető, nemcsak nemzeti ízek szerint, de vallási illetve egyéb kívánalmaknak is könnyen meg tud felelni, a variációk száma végtelen, van olyan piac, amire gyártunk pl kaviárral töltött lepényt, de itthon is népszerű a pacalos lepény. – mondta el Korányi László kereskedelmi vezető, akit éppen a GULFOOD 2025-ös Dubaiban tartott rendezvényén értük el.
Hazánkban legnépszerűbb ízek közé tartozik a sajtos-sonkás és az extra lepény, amely a sajton és sonkán kívül még bacont, tejfölt, uborkát és lilahagymát tartalmaz, nagyon kedvelt a kolbászos, valamint chilis-marharagus, amely a neve ellenére inkább pikáns, mint csípős. A húsmentes lepények között népszerű a paradicsomos-mozzarellás és a parajos-fetás. Mindezeken kívül a teljesség igénye nélkül szerepel a kínálatunkban görög, valamint zöldfűszeres csirkés-, sült csirkemell sonkás lepény is. Gluténmentes változatban is kínálunk lepényeket, több ízben is.
Fotók (forrás: https://www.mannaice.hu/)