Díjmentes internet minden Telenor ügyfélnek február 18-án

2018 febr 15

Rendszerfejlesztés miatt korlátozottan működnek az ügyfélkiszolgáló rendszereink szombat éjjel és vasárnap délelőtt

2018. február 14.

Folyamatosan fejlesztjük ügyfélkiszolgáló folyamatainkat és rendszereinket, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban szolgálhassuk ki több millió előfizetőnket. Ennek a munkának a részeként február 17. éjjel 22:00-től február 18. déli 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végzünk a Telenor Magyarország ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható.

A következő funkciókat nem lehet ebben az időszakban elérni sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton: egyenlegfeltöltés és –lekérdezés, adatjegy feltöltés, telefonszámla befizetés, új szerződéskötés, készülékvásárlás, SIM-kártya csere, tarifacsomag váltás, MyTelenor applikáció, szolgáltatás megrendelés, online vásárlás, feltöltőkártyás adategyeztetés, Expressz kártya regisztráció.

A rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működni fog a mobil-parkolás, az autópálya matrica vásárlás és a szerencsejáték megrendelés. Tudjuk, hogy a fejlesztés időszakosan kényelmetlenségekkel jár, ezért február 18-án, vasárnap 00:00 – 24:00 óráig díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot adunk minden ügyfelünknek, amit automatikusan aktiválunk.

Kérjük, hogy aki feltöltőkártyáját a napokban kívánja feltölteni, végezze el a feltöltést február 17., szombat 22.00 óráig.

A rendszerfejlesztéssel kapcsolatos részletes információk a www.telenor.hu/rendszerfejlesztes weboldalon elérhetők. Ügyfeleink megértését és türelmét köszönjük!

FRISS