A négylábú szállodai alkalmazott a legjobb, ami egy hotellel történhet

2017 okt 18

A vendéglátásban dolgozók állandó versengésben élnek egymással – és fogalmuk sincs, hogy a legújabb trend szerint a világ legjobb vendéglátós munkatársaival kell megküzdeniük a vendégek elégedettségéért.

Ki ne szeretne ellátogatni egy hotelbe, ami nem pusztán kutyabarát, de kutyás munkatárs is várja a vendégeket, mégpedig már egyenesen a hallban? Egyre több vendéglátó egység ismeri fel a lehetőséget a kutyákban – és jótékony, boldogságot és örömöt sugárzó személyiségükben, ami elengedhetetlen egy elégedett vendéghez.

Hilton Milwaukee Center volt az egyik első szálloda, ahol a főportás, Rusty Dahler úgy döntött, kinevezi kutyáját, a 7 hónapos golden retriever keverék kutyát, Millie-t alportásnak.

„Kivétel mindenki azt mondta, hogy remek ötlet volt Millie jelenléte a hotelben. Egyszerűen megváltoztatja a hotel atmoszféráját” – meséli Rusty. Millie nem csak üdvözli a vendégeket, begyűjti az elismerő simiket, de a kimerült hotel alkalmazottaknak is biztos pontot, megnyugvást jelent.

 

Millie – bár portásként kezdte, lényegében gyorsan előlépett a Hilton brand nagykövetévé. Bár nincs sok példa előttük, főleg ekkora hotelekben, mégis gyorsan nagy sikerre vitték a négylábú alkalmazottat – többezer követővel a közösségi oldalakon.

melbourne-i Park Hyatt Ausztráliában szintén kinevezte az első kutyás nagykövetét, Mr. Walkert, a labradort. Szereti üdvözölni a vendégeket, körbe vezetni őket a parkban, majd a kemény munka után egy gyönyörű, saját ágyon heverészhet – amikor csak akar, akár munkaidőben is, ami semelyik másik alkalmazottnak nem jár.

„Büszkék vagyunk rá, hogy Walker a hotel család tagja, a csodája abban áll, hogy mindenki sokkal inkább otthon érzi magát nálunk, mint máshol – hála neki” – nyilatkozta a hotel menedzser, Brett Sweetman.

Forrás: kutyabarat.hu

FRISS